RMA Aanvragen

Een RMA aanvraag doe je wanneer een artikel defect is. Om een reparatie of vervangend artikel te kunnen leveren zullen wij eerst een RMA onderzoek doen. Iedere fabrikant hanteert zijn eigen garantie voorwaarden en RMA bepalingen. Het is daarom ook nodig om een RMA aanvraag te doen.

Hoe werkt een RMA aanvraag?

  1. Vul het RMA aanvraag formulier zo volledig mogelijk in.
  2. Na ontvangst van RMA-aanvraag wordt de aanvraag beoordeeld door de technische dienst.
  3. Wanneer de aanvraag is beoordeeld ontvang je hiervan een bericht. Bij goedkeuring ontvang je een RMA-nummer.
  4. Per email zullen wij u van verzend- of afleverinstructie voorzien.
  5. Na ontvangst van de RMA producten gaat onze technische dienst de RMA onderzoek inplannen.
  6. Een RMA onderzoek wordt door onze technische dienst of door een extern reparatie centrum verricht. Dit onderzoek duurt 1-2 weken.
  7. Na het RMA onderzoek zullen wij u op de hoogte brengen van de status van herstel of vervanging.
  8. Op data kunnen wij geen garantie geven. Het opslaan van data is eigen verantwoordelijkheid
  9. Is een RMA product bij controle niet defect gebleken dan zullen wij behandelingskosten van €25,- excl. btw door belasten.

RMA Aanvraag Formulier

Venema Technisch Bedrijf is een toonaangevende producent van innovatieve energiemanagement oplossingen. Wij zijn een betrouwbare groothandel van hoogwaardige technisch producten.

Venema Technisch Bedrijf B.V.

B.TW.: 819582232B01

KvKnr. 09137732

Op al onze offertes, op alle opdrachten aan ons en op ons en op met ons gesloten overeenkomsten zijn toepasselijk de METAALUNIEVOORWAARDEN 2019. Deze voorwaarden worden u op aanvraag kosteloos toegezonden.